.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران قهرمان كشتي جوانان ايران
مسابقات كشتي آزاد جوانان ايران امشب با قهرماني تيم مازندران در سالن شهيد بهشتي مشهد پايان يافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،اين تيم با كسب 4 مدال طلا، يك مدال نقره و دو نشان برنز و جمع امتياز 67 به مقام قهرماني دست يافت. همچنين تيم‌هاي تهران با دو نقره و دو برنز و مجموع 58 امتياز دوم و خراسان رضوي الف با يك طلا، يك نقره و يك برنز و مجموع 46 امتياز به مقام سوم اين مسابقات

مسابقات كشتي آزاد جوانان ايران امشب با قهرماني تيم مازندران در سالن شهيد بهشتي مشهد پايان يافت.
  
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،اين تيم با كسب 4 مدال طلا، يك مدال نقره و دو نشان برنز و جمع امتياز 67 به مقام قهرماني دست يافت.
همچنين تيم‌هاي تهران با دو نقره و دو برنز و مجموع 58 امتياز دوم و خراسان رضوي الف با يك طلا، يك نقره و يك برنز و مجموع 46 امتياز به مقام سوم اين مسابقات دست يافتند.
در نتايج پاياني انفرادي ميثم حيدري از زنجان در 50 كيلوگرم، عارف علي‌زاده از مازندران در 55 كيلوگرم، مهدي رحيمي از مازندران در 60 كيلوگرم، پيمان محمدي از كردستان در 66 كيلوگرم، ايمان محمديان از مازندران در 74 كيلوگرم، علي‌ رجب‌زاده از خراسان رضوي الف در 84 كيلوگرم، مهدي نوري از اردبيل در 96 كيلوگرم و حامد زارعيان از مازندران در 120 كيلوگرم عناوين نخست را از آن خود كردند.
اين مسابقات با حضور 209 كشتي‌گير در قالب 34 تيم از 30 استان كشور از دهم آبان‌ماه در مشهد آغاز و پس از انجام 295 دور كشتي امشب به كار خود پايان داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.